מערכת החינוך נערכת לביטול הבידודים: ביקורת חריפה על המתווה

    צבי טסלר No Comments on מערכת החינוך נערכת לביטול הבידודים: ביקורת חריפה על המתווה

    בכירים במערכת החינוך תוקפים בחריפות את המתווה ואומרים כי הוא אינו מגן על המורים מתחלואה, עוד טוענים הכירים כי המתווה אינו מתייחס להורים המסרבים לבצע בדיקות לילדיהם

    משרד החינוך צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת החינוך נערכים להחלת ביטול הבידודים במוסדות החל ממחר (חמישי). על פי מתווה של ממשלת בנט ולפיד, כלל התלמידים ישובו ללימודים ויבצעו בדיקות אנטיגן פעמיים בשבוע ותלמיד שימצא חיובי ישאר בביתו.

    בכירים במערכת החינוך תוקפים בחריפות את המתווה ואומרים כי הוא אינו מגן על המורים מתחלואה, עוד טוענים הכירים כי המתווה אינו מתייחס להורים המסרבים לבצע בדיקות לילדיהם.

    יו"ר איגוד רופאי הילדים וחבר הצוות לטיפול במגיפות, פרופ' צחי גרוסמן, אמר הבוקר ל'כאן חדשות': "אנחנו באיגוד מרימים דגל אדום וממליצים לא לבטל מחר את בידוד הילדים. תוך 4 ימים נצפתה הכפלה במספר הילדים במצב קשה. אנחנו מאוד חוששים מהמתווה. גם בכירי משרד הבריאות בעד עצירה. עוד לא מאוחר לשנות".

    מנגד, מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר, כי "רפואית, הדבר הנכון הוא לבודד. נפשית, יש גבול כמה אפשר לפרק משפחות עם בידודים של ילדי הגן. אנשים יודעים שהם צריכים להתחסן ולהסתובב עם מסכות. יש לי חשש, אבל אני לא מרים דגל אדום".



    0 תגובות